مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-28سياسي

وظیفه مسئولان، اعتماد به جوانان با تفکر دفاع مقدس است 


فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: وظیفه مسئولان در حال حاضر این است که خود را وابسته به کشورهای غربی ندانند.

جوانان ایران تحصیل کرده، - ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: وظیفه مسئولان در حال حاضر این است که خود را وابسته به کشورهای غربی ندانند.

جوانان ایران تحصیل کرده، مؤمن، متعهد و ولایت پذیر بوده و مسئولان باید آنان را با همان تفکر دفاع مقدس حفظ و پشتیبانی کنند.

سردار غلامعلی تناکی در گفت وگو با ایسنا با گریزی به روزهای جنگ تحمیلی، با یاد شهدا اظهار کرد: از سال 61 که کلاس دوم راهنمایی بودم با حضور برادرانم در جبهه، من نیز شور و شوق حضور در مناطق را پیدا کردم.

وی افزود: سه مرتبه با حضور در بیرجند و مرکز آموزش و تلاش برای ورود به مناطق جنگی، در مرکز آموزش منتظران شهادت دوره 45 روزه امورشی را گذراندم و در اولین عملیات در منطقه سومار به مدت 75 روز شرکت کردم.

تناکی با اشاره به اعزام به کردستان در عید سال 62 و حضور در عملیات والفجر 3 و عملیات خیبر و حضور در جبهه تا پایان جنگ به عنوان پاسدار در مناطق جنگی، ادامه داد: تقریبا توفیق داشتم در تمام عملیات ها را حضور یابم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مسئولان، اعتماد به جوانان با تفکر دفاع مقدس است 

وظیفه مسئولان، اعتماد به جوانان با تفکر دفاع مقدس است